23 september 2013

SHOPSTOP


tisdag vi hade ju tänkt träna tillsammans varje morgon innan T går till jobbet, men typiskt är ju att lägenhetshotellet vi bor på just under våra första två veckor har bestämt sig för att byta aircondition vilket resulterar i två veckors stängning av gymmet. Innan hitresa hade vi dock investerat i en TRX (http://www.trxtraining.com/) vilket måste vara den bästa hemmaträningsanordningen någonsin. Dock  kan vi bara träna en åt gången. T tränar såklart först då han måste till jobbet och jag får snällt vänta på min tur till innan lunch då vi äter frukost tillsammans innan han går. 

T jobbar ju väldigt nära där vi bor så han kom hem en timma på lunchen, mysigt och lyxigt att få en timma ihop mitt på dagen. 

Dagens promenad blev en stadspromenad med lite shoppingstop på top shop. Jag gick in och innan jag visste ordet av var jag inslängd i ett megastort provrum, hade provat kläder och betalat, i provrummet, och kom ut med en shoppingpåse. Jag skulle ju bara titta... Take away-indiskt blev det till middag. På rummet har vi en take awaybibel där alla HKs restauranger med delivery samlat finns med menyer och nummer. Snacka om beslutsångest över vad man känner för att äta. 





Inga kommentarer:

 
Way out Asia © 2013.

Design by The Blog Boat