20 november 2013

W

I söndags var vi medbjudna på brunch med ett gäng schweizare på Hotel W och jag har aldrig sett något liknande. Helt sjuuuk buffé, så vackert upplagt och de hade verkligen allt! Ingen fettdrypande bacon och torr äggröra utan all seafood man kan tänka sig, säkert 20 olika ostar, foi gras, dim sum, sushi, grillat och hett helt sinnessjukt dessert bord. Till detta serverades free flow Champagne. 

Min första tallrik

Andra tallriken... Sen glömde jag ta på resten tyvärr. Till allas överraskning kan jag säga att jag åt upp ALLT på mina fyra tallrikar och inte lämnade något! (Vilket jag tyvärr har som vana att göra annars)

Tre Schweizare...

...med deras sköna damer. Elin längst till höger har jag träffat många gånger förut. Hon är från Sverige. De andra två Jaqueline och Anni träffade jag för första gången i Söndags. 




Inga kommentarer:

 
Way out Asia © 2013.

Design by The Blog Boat