08 december 2013

I WENT SHORT!!

Så under veckan som varit har jag vart hos frisören. Lyckades komma ihåg en sista minuten bild innan Frisör-Paul skulle sätta saxen i mitt hår. Som den impulsiva människa jag är hade jag inte bestämt mig när jag kom dit utan hörde vad han tyckte. Kanske kanske hade jag tröttnat på att torka håret i en halvtimma efter varje dusch eller att det tar en timma att locka när man nu orkar det en gång i månaden...
Långt och vått

Christina var där samtidigt, så trevligt att göra det till en grej att klippa sig ihop :) 

Meningslös bild egentligen men jag har börjat kolla på en ny serie, Orange is the new black. Handlar om kvinnor i ett kvinnofängelse. Bra faktiskt. (Ja jag vet att jag tar mycket kaviar men det är ju så gott. Igår åt jag det på kalla potatisar, Gud det är nästan godare än på ägg, eller hur mamma?) 

Härliga Bahar och jag på lunch date. Varje gång vi setts så har vi massa planer om vad vi skall göra men det slutar alltid på samma sätt. Vi sitter länge länge och äter lunch, sen går vi vidare och sätter oss på ett cafe för en kopp kaffe där vi sitter ännu längre. Vi får alltså aldrig gjort vad vi planerat, antagligen för att båda pladdrar för mycket

Så blev det! väldigt väldigt ovant eftersom jag nu haft långt så länge, men det ääär så skönt att slippa allt detta hår som är i vägen så ofta. 

Denna gång gick vi dock på konstutställning. 




Lite suddig tyvärr

Älskar dessa stånd ute på gatorna med frukt och grönt

Lite mindre förtjust i stånden med diverse konstiga köttbitar. Kan inte förstå hur man kan äta kött som hängt ute en hel dag utan att bli sjuk. 



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar din nya frisyr!! Du är jättefin som alltid. Jag längtar så sjukt mycket efter er nu! Puss och kram Emelie

 
Way out Asia © 2013.

Design by The Blog Boat